"Wyobraźnia jest ważniejsza niż wiedza."
Albert Einstein


Francuski dom perfumeryjny wziął swoją nazwę od filozoficznej koncepcji noeme. Oznacza ona owoc procesu myślenia, jednak nie jest czymś namacalnym, nie stanowi "przedmiotu samego w sobie". Noeme to coś nieuchwytnego. Jest potwierdzeniem dwoistości natury, która nie zawsze potrzebuje ludzkich oczu, by istnieć.


 

Perfumy Noeme celebrują wieczną i niezmienną tajemnicę rzeczy. Jako twory wyobraźni są kapryśne i zuchwale wiodą za zasłonę kryjącą to, co nieznane. 

W logo marki widnieje inkaskie "oko boga", pozwalające wejrzeć w ukryte znaczenie świata oraz Uroboros, starożytny symbol nieskończoności, wiecznego powrotu i zjednoczenia przeciwieństw.

Mniej

NOÈME Abysse
NOÈME Atitlàn
NOÈME Divin Part
NOÈME Kalahari
NOÈME Naïca