Pliki do pobrania
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
www. PerfumeriaQuality.pl
§ 1
Definicje
- Niniejszy Regulamin określa sposób zawierania umów oraz składania reklamacji w sklepie internetowym znajdującym się pod adresem elektronicznym www.PerfumeriaQuality.pl.
- Określenia użyte w niniejszym Regulaminie otrzymują następujące definicje:
- Sklep - sklep internetowy znajdujący się pod adresem elektronicznym www.PerfumeriaQuality.pl, za pośrednictwem którego Sprzedawca dokonuje sprzedaży Towaru bez jednoczesnej obecności stron przy wykorzystaniu sieci telekomunikacyjnej;
- Sprzedawca - Quality Missala, wpisana do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta m. st. Warszawy pod numerem: 1406, ul. Kędzierskiego 3B, 01-493 Warszawa, NIP: 527-025-16-25, REGON: 011014195, tel.: 22 638 74 47, fax: 22 638 74 44, email: [email protected], będący właścicielem Sklepu;
- Klient - osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna posiadająca zdolność do czynności prawnych, która dokonuje zakupów w Sklepie;
- Towar - rzeczy ruchome oferowane przez Sprzedawcę w Sklepie;
- Zamówienie - procedura prowadząca do zawarcia Umowy sprzedaży przy wykorzystaniu Koszyka, poprzedzona wyborem Towaru, formy płatności oraz sposobu dostawy;
- Umowa - umowa sprzedaży Towaru, zawierana pomiędzy Sprzedawcą a Klientem z chwilą przyjęcia przez Sprzedawcę Zamówienia do realizacji;
- Koszyk - formularz elektroniczny, za pośrednictwem którego Klient składa Zamówienie;
- Rejestracja - ciąg czynności polegający na podaniu Danych Klienta, niezbędnych dla utworzenia indywidualnego Konta Klienta;
- Dane - dane Klienta, w tym dane o charakterze osobowym, przetwarzane w celu realizacji Zamówienia złożonego przez Klienta;
- Konto - indywidualne konto Klienta utworzone po dokonaniu Rejestracji, niezbędne do składania zamówień przez Klienta oraz korzystanie z innych funkcji oferowanych przez Sklep;
- Cena - cena jednostkowa Towaru zamieszczona w opisie Towaru, wyrażona w złotych polskich; Cena zawiera podatek od towarów i usług VAT; Cena nie obejmuje Kosztów dostawy;
- Koszty dostawy - koszty dostarczenia Towaru, które ponosi Klient;
- Płatność - zapłata należności za złożone Zamówienie, obejmująca Cenę oraz Koszty dostawy, w sposób wybrany przez Klienta podczas dokonywania Zamówienia.
§ 2
Korzystanie ze sklepu - postanowienia ogólne
- Sprzedawca jest autoryzowanym przedstawicielem producentów lub dystrybutorów wszystkich oferowanych w sklepie Towarów. Towary oferowane są w ramach legalnego procesu dystrybucji, co gwarantuje ich oryginalny charakter.
- Korzystanie ze Sklepu odbywa się przy użyciu systemu teleinformatycznego. W tym celu niezbędne jest posiadania urządzenia z dostępem do sieci internet oraz przeglądarką internetową.
- Składanie Zamówień w Sklepie odbywa się za pośrednictwem zarejestrowanego Konta Klienta lub bez Rejestracji.
- Przed dokonaniem Rejestracji lub złożeniem Zamówienia Klient zobowiązany jest zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu, oraz dokumentami określającymi zasady przetwarzania danych osobowych Klientów - Polityką Prywatności i Informacją o Przetwarzanych Danych Osobowych i dokonać ich akceptacji.
- Promocje (w tym przeprowadzane poprzez kody rabatowe) na stronie Sklepu mogą być ograniczone w czasie lub ze względu na dostępność Towaru (do wyczerpania zapasów).
- Promocje i rabaty nie podlegają łączeniu, jeżeli Sprzedawca nie postanowi inaczej.
- Zawartość strony internetowej Sklepu stanowi własność Sprzedawcy i jest prawnie chroniona.
§ 3
Rejestracja
- Rejestracji dokonuje się poprzez wypełnienie elektronicznego formularza rejestracyjnego znajdującego się pod adresem elektronicznym www.PerfumeriaQuality.pl
- Formularz rejestracyjny zawiera pola, których wypełnienie jest dobrowolne, lecz niezbędne dla utworzenia Konta i składania za jego pośrednictwem Zamówień. Klient podaje w szczególności:
a. imię i nazwisko,
b. adres zamieszkania,
c. adres e-mail,
d. telefon komórkowy lub stacjonarny,
e. hasło. - Klient zobowiązany jest do podania Danych zgodnie z prawdą i ponosi z tego tytułu odpowiedzialność prawną.
- W przypadku osoby prawnej oraz jednostki organizacyjnej nie posiadającej osobowości prawnej, rejestracji w Sklepie a także wszystkich dalszych czynności tego podmiotu w Sklepie, może dokonać wyłącznie osoba, która jest umocowana do dokonywania w imieniu tego podmiotu czynności związanych z Rejestracją oraz do dokonywania czynności mających na celu realizację praw i obowiązków tego podmiotu jako Klienta.
- Po przesłaniu Sprzedawcy wypełnionego formularza rejestracyjnego Klient otrzymuje na adres e-mail wskazany przez Klienta wiadomość z potwierdzeniem utworzenia Konta. Od momentu otrzymania potwierdzenia o utworzeniu Konta, Klient może z Konta korzystać.
- W przypadku jakiejkolwiek zmiany danych Klienta podanych podczas Rejestracji Klient powinien je zaktualizować przed kolejną sprzedażą, korzystając z odpowiedniego formularza dostępnego w Sklepie.
§ 4
Konto
- Dla utworzenia indywidualnego Konta Klienta wymagana jest uprzednia Rejestracja.
- Hasło wykorzystywane do logowania w sklepie ma charakter poufny i może zostać zmienione przez Klienta.
- Hasło nie powinno być udostępniane osobom trzecim. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu skorzystania przez osobę trzecią z Konta lub hasła Klienta.
- Posiadanie indywidualnego Konta umożliwia Klientowi w szczególności:
a. składanie Zamówień,
b. przeglądanie historii zakupów Klienta,
c. monitorowanie stanu złożonych Zamówień. - Klient ma możliwość edycji swoich Danych w ramach Konta, poprzez edycję zakładki "Moje konto". Dane, o jakie Klient może uzupełnić swoje Konto to w szczególności:
a. numer telefonu,
b. data urodzenia,
c. adres korespondencyjny,
d. w przypadku Klientów będących przedsiębiorcami: nazwa firmy, adres siedziby firmy, NIP.
§ 5
Składanie Zamówień
- Sprzedawca umożliwia Klientowi złożenie Zamówienia w Sklepie 24 godziny na dobę.
- Złożenie Zamówienia w Sklepie jest możliwe w przypadku Klienta posiadającego Konto jak również bez rejestracji.
- Składanie Zamówień odbywa się przy wykorzystaniu Koszyka.
- Klienta oraz Sprzedawcę wiąże Cena widniejąca w opisie Towaru w chwili składania Zamówienia.
- Przed złożeniem Zamówienia Klient dokonuje wyboru parametrów, takich jak: ilość Towaru, sposób dostawy oraz sposób Płatności.
- Klient potwierdza chęć złożenia Zamówienia Towaru poprzez kliknięcie ikony "Zamawiam z obowiązkiem zapłaty".
- Zamówienie trafia do realizacji po dokonaniu przez Klienta Płatności. W przypadku zamówienia za pobraniem, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do potwierdzenia złożenia zamówienia przez Klienta (telefonicznie lub przy pomocy wiadomości e-mail wysyłanej na adres podany podczas składania zamówienia).
- Na adres e-mail wskazany przez Klienta podczas składania Zamówienia wysyłana jest wiadomość e-mail potwierdzająca fakt przyjęcia Zamówienia do realizacji.
- Oferta Sklepu nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Klient przyjmuje do wiadomości, iż zamówiony przez niego Towar może być niedostępny w magazynie Sklepu w chwili składania Zamówienia, co może mieć wpływ na jego realizację, o czym Klient zostanie niezwłocznie poinformowany przez Sprzedawcę.
- W przypadku określonym w ust. 9 powyżej Klientowi przysługuje zwrot uiszczonej należności, a Umowa nie zostaje zawarta.
- Sprzedawcy przysługuje prawo do zmiany asortymentu Towarów oferowanych w Sklepie, Cen oraz Kosztów dostawy. Zmiany wprowadzane przez Sprzedawcę nie mają wpływu na Zamówienia złożone przed ich wejściem w życie.
§ 6
Płatności
- Ceny Towarów prezentowane w Sklepie obowiązują jedynie przy składaniu Zamówień za pośrednictwem Sklepu.
- Dokonanie Płatności odbywa się przed realizacją Zamówienia lub przy jego odbiorze.
- Sprzedawca akceptuje następujące metody Płatności:
a. Przelew na konto o numerze 43150011261211200143760000;
b. płatność gotówką przy odbiorze przesyłki (przesyłka pobraniowa) - dodatkowy koszt dla zamówień o wartości poniżej 200 zł wynosi 6 zł,
c. przelew elektroniczny z wykorzystaniem serwisu płatności elektronicznych,
d. płatność kartą z wykorzystaniem serwisu płatności elektronicznych,
e. płatności za pośrednictwem systemu PayU (karty kredytowe lub przelewy bankowe) lub PayPal. - W przypadku wyboru Płatności w trybie, o którym mowa w § 6 ust. 3 pkt 3-5, Klient zostaje automatycznie przekierowany do serwisu płatności elektronicznych.
- Dniem dokonania Płatności jest dzień zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sprzedawcy.
- Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na upoważnienie Sprzedawcy do wystawiania faktur VAT lub rachunków z tytułu dokonanego zakupu bez podpisu odbiorcy.
- Jeżeli Kupującym jest osoba fizyczna nieprowadząca działalności gospodarczej Sprzedawca dołącza do zamówienia paragon z kasy fiskalnej. Faktura VAT jest wystawiona wyłącznie na żądanie Klienta.
- Jeśli Kupującym jest podmiot prowadzący działalność gospodarczą, Sprzedawca wystawia fakturę VAT, po przesłaniu przez Kupującego wymaganych informacji za pośrednictwem wiadomości e-mail.
§ 7 Dostawa
1. Towar dostarczany jest na adres wskazany podczas składania Zamówienia.
2. Sprzedawca nie odpowiada za niedostarczenie Towaru z przyczyn leżących po stronie Klienta np. wskutek wskazania nieprawidłowego adresu dostawy.
3. Klient może wybrać jeden z poniższych sposobów dostawy:
a. przesyłka kurierska,
b. przesyłka pocztowa,
c. przesyłka do Paczkomatu InPost,
d. odbiór osobisty w stacjonarnych sklepach Perfumeria Quality, znajdujących się w Warszawie:
- Dom Mody KLIF, ul. Okopowa 58/72
- Hotel Marriott - Centrum LIM, Aleje Jerozolimskie 65/79
- Bemowo, ul. Kędzierskiego 3B (róg Radiowej i Powstańców Śląskich)
4. Towar jest wysyłany niezwłocznie, nie później niż w ciągu 48 godzin od dnia zaksięgowania wpłaty na koncie.
5. W przypadku wystąpienia nieoczekiwanych okoliczności, które sprawiają, że Towar nie może zostać przekazany kurierowi bądź poczcie zgodnie z § 7 pkt 4, Klient jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.
6. Klient ponosi koszty dostawy Towaru na terytorium Polski w następujących przypadkach:
a. Towary wysyłane pocztą o wartości niższej niż 100zł - do ceny doliczane jest 7zł;
b. Towary wysyłane przesyłką kurierską DPD o wartości poniżej 200zł - do ceny doliczane jest 15zł
c. Towary wysyłane przesyłką do Paczkomatu InPost o wartości poniżej 100zł - do ceny doliczane jest 9zł.
7. Przy zamówieniu o wartości przekraczającej kwoty podane w pkt 6 Klient nie ponosi kosztu dostawy.
8. Na wyraźne żądanie i odpowiedzialność Klienta zamówienie o wartości powyżej 200zł mogą zostać wysłane za pośrednictwem Poczty Polskiej (list polecony priorytet lub paczka pocztowa priorytet).
9. W przypadku wysyłek zagranicznych koszt przesyłki do krajów europejskich wynosi 20zł, a poza Europę - 30zł lub 80zł w zależności od wartości zamówienia.
10. W przypadku wątpliwości co do stanu dostarczonego Towaru Sprzedawca sugeruje sprawdzenie Towaru w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń, niekompletności Towaru lub innych wad Klient jest uprawniony do złożenia reklamacji w trybie określonym w § 9 niniejszego Regulaminu.
§ 8
Odstąpienie od Umowy
1. Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni liczonych od dnia w którym Klient lub osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta, weszli w posiadanie Towaru.
2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy Klient musi poinformować Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia. W tym celu Klient może skorzystać z Formularza Odstąpienia, który stanowi załącznik do niniejszego Regulaminu.
3. Oświadczenie o odstąpieniu powinno zostać odesłane na adres: Quality Missala, ul. Kędzierskiego 3B, 01-493 Warszawa, tel./fax: 22 638 74 47, email: [email protected]
4. Do zachowanie terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
5. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca Klientowi wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę. Zwrot następuje niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o odstąpieniu od umowy.
6. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyrazi zgodę na inną formę płatności.
7. Klient nie ponosi żadnych opłat w związku ze zwrotem płatności.
8. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru wraz z paragonem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
9. Zwracany Towar wraz z paragonem Klient przesyła na adres Quality Missala, ul. Kędzierskiego 3B, 01-493 Warszawa niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Właściciela o odstąpieniu od umowy.
10. Termin zwrotu zostaje zachowany jeżeli Klient odeśle Towar wraz z paragonem przed upływem 14 dni.
11. W przypadku odstąpienia od umowy Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.
12. Klient odpowiada za zmniejszenie wartości Towaru wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
13. Prawo odstąpienia nie przysługuje w odniesieniu do próbek przygotowanych przez Sprzedawcę na życzenie Klienta (na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy o prawach konsumenta) oraz kosmetyków dostarczonych w zapieczętowanym opakowaniu jeżeli ich opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu (na podstawie art. 38 ust. 5 ustawy o prawach konsumenta). Ograniczenie to wynika ze względów higienicznych i ochrony zdrowia.
14. Jeżeli sprzedaż odbyła się na podstawie faktury VAT, po odstąpieniu przez Klienta od umowy zostaje wystawiona faktura korygująca. Oryginał i kopia faktury zostają wysłane do Klienta listem priorytetowym. Klient powinien odesłać podpisaną kopię faktury korygującej. Po otrzymaniu faktury korygującej Sprzedawca dokonuje zwrotu pieniędzy na konto Klienta w ciągu 7 dni roboczych.
§ 9
Postępowanie reklamacyjne
1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wady Towaru zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego.
Uprzejmie prosimy o sprawdzenie przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera czy opakowanie lub produkt nie uległy uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki lub produkt noszą znamiona uszkodzenia należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera lub pracownika poczty sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się niezwłocznie z butikiem internetowym www.PerfumeriaQuality.pl.
2. Jeśli Towar ma wady lub został uszkodzony w trakcie przesyłki, Klient odsyła go przesyłką pocztową razem z paragonem bądź fakturą, opisem przyczyn reklamacji oraz wskazaniem, podjęcia jakich działań oczekuje od Sprzedawcy. Po rozpatrzeniu reklamacji Właściciel może, zgodnie z żądaniem Klienta:
a. Uznać reklamację i wymienić na pełnowartościowy Towar,
b. Uznać reklamację i zaoferować do wyboru inne, dostępne w sklepie Towary,
c. Uznać reklamację i zwrócić pieniądze,
d. Nie uznać reklamacji i odesłać na koszt Klienta reklamowany Towar.
3. W przypadku uznania reklamacji Sprzedawca zwraca Klientowi równowartość opłaty pocztowej związanej z odesłaniem reklamowanego Towaru.
4. Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.
5. Z uwagi na poglądowy charakter zdjęć na stronie Sklepu oraz na właściwości niektórych składników naturalnych i zmiany w wyglądzie flakonów dokonywane przez producentów, podstawą do złożenia reklamacji nie mogą być różnice w kolorze perfum oraz w wyglądzie flakonu względem zdjęcia zamieszczonego na stronie Sklepu, a także względem wcześniej nabytego produktu.
§ 10
Odpowiedzialność
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w funkcjonowaniu Sklepu wywołane z przyczyn od niego niezależnych, w szczególności awarią sprzętu lub niedozwoloną ingerencją osób trzecich.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za poniesione przez Klienta szkody spowodowane korzystaniem przez niego z niezabezpieczonego i nieposiadającego ochrony antywirusowej urządzenia, za pomocą którego łączy się z siecią Internet.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za przebieg oraz skuteczność transakcji dokonywanych za pośrednictwem serwisu płatności elektronicznych.
§ 11
Postanowienia końcowe
- Niniejszy Regulamin jest dostępny pod adresem elektronicznym www.PerfumeriaQuality.pl w wersji elektronicznej, umożliwiającej jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Klient.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie 14 dni od opublikowania. Zmiany w Regulaminie nie maja wpływu na Zamówienia złożone przed dniem wejścia w życie zmian. W przypadku braku akceptacji zmian w Regulaminie, Klient uprawniony jest do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną (utworzenie Konta) poprzez przesłanie właściwego oświadczenia na adres Sprzedawcy.
- Jeżeli którekolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu zostałoby uznane za nieważne, niezgodne z przepisami prawa lub niewykonalne zostanie ono wyłączone z postanowień niniejszego Regulaminu, które to w dalszym ciągu będą obowiązywać w najszerszym, dopuszczalnym przez prawo zakresie.
- Wszelkie spory wynikające z realizacji postanowień niniejszego Regulaminu strony będą starały się w pierwszej kolejności załatwiać drogą porozumienia. W razie jego braku spory podlegają rozstrzygnięciu przez sąd powszechny właściwy według przepisów ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz. U. z 1964 r., Nr 43, poz. 296 późn. zm.).
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego.
- Kwestie ochrony danych osobowych Klientów zostały uregulowane w odrębnych dokumentach "Polityka Prywatności" i "Informacja o Przetwarzanych Danych Osobowych".