Wszystko zaczęło się w 1991 r. od małej perfumerii w Warszawie. Po szarych czasach komunizmu Stanisława Missala zdecydowała się stworzyć miejsce wyjątkowe, jakiego w Polsce jeszcze nie było. Podpisała kontrakty z selektywnymi markami, takimi jak Chanel, Dior, Guerlain, Lancome i nazwała swój butik: Quality.

Kilka lat później otworzyła perfumerię w warszawskim hotelu Marriott, który stał się wizytówką firmy, symbolem nowej rzeczywistości i nowego stylu życia. Punkt ten szybko zdobył popularność dzięki szerokiej ofercie luksusowych marek kosmetycznych. Stanisława Missala zapewniała swoim klientom nie tylko atrakcyjne, wyszukane produkty, ale też unikalną atmosferę i obsługę najwyższej jakości. Regularnie organizowała w Marriotcie koncerty muzyki klasycznej.

Od 2004 roku rodzina Missalów rozpoczęła współpracę z najbardziej luksusowymi niszowymi markami na świecie: Amouage, Annick Goutal, Bellefontaine, By Kilian, Clive Christian, Creed, L'Artisan Perfumeur, Maison Francis Kurkdjian, Menard, Montale, Nasomatto, Puredistance, Visoanska, Xerjoff i innymi.


Dzisiaj firma Quality Missala to jedna z najważniejszych perfumerii i dystrybutor niszowych marek w Polsce. Z okazji dwudziestolecia istnienia marki, Quality Missala stworzyła w 2011 roku swój pierwszy zapach - Qessence.

Mniej

MISSALA Qessence